untuk paparan menarik sila set resolution display komputer anda ke 1024x768 pixel

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN,KEMERDEKAAN KE 54 DAN AIDILFITRI, KEPADA YANG INGIN MENDAPATKAN ANTIVIRUS KASPERSKY 2012, SILA BERHUBUNG DENGAN SAYA

JAWATAN KOSONG: Pekerja Dirumah Diperlukan

Sejarah Kg. prt. Kudus

Assalam warga kampung...
saya sedang mencari bahan berkaitan sejarah kampung parit kudus ini..
kepada sesiapa yang berminat ingin menjadi penyumbang.. amatlah dialukan
cth bahan2 sejarah.
1) bila tahun ditubuhkan / kampung diteroka..
2) Siapa yang memberi nama kampung ini
3) Senarai nama orang2 terawal menetap dikampung ini
4) Jika ada foto2 lama kampung, atau pengasas
5) dan fikirlah sendiri apa yang perlu diberitahu kepada umum...

jika malas nak jumpa saya , email je.. panuci2001@yahoo.com



PENGUMUMAN!!
SAYA ADALAH WAKIL SAH MENJUAL
UNTUK PRODUKT

TM ( STREAMYX),
HUBUNGI SAYA 013-7532517
(PANUT)