untuk paparan menarik sila set resolution display komputer anda ke 1024x768 pixel

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN,KEMERDEKAAN KE 54 DAN AIDILFITRI, KEPADA YANG INGIN MENDAPATKAN ANTIVIRUS KASPERSKY 2012, SILA BERHUBUNG DENGAN SAYA

JAWATAN KOSONG: Pekerja Dirumah Diperlukan

Hati2 dengan maybank2u email online verification


hai semua.. hari ini saya dapat satu email dari seseorang yang telah menyamar sebagai mayban2u staff, bertujuan untuk mencuri maklumat akaun maybank2u seseorang. apabila pencuri ini telah dapat segala maklumat bank ia akan mula menggodam dan mencuri duit kita..
jadi kepada semua pengguna perbankan internet jangan terlalu ghairah bila mendapat email yang meminta kita mengaktifkan akaun melalui email, kecuali hanya semasa kita mula2 daftar akaun.
disini saya sertakan contoh email yang saya dapat dari penyamun cyber ini.. ia nampak seperti benar2 datangnya dari maybank2u.. tetapi bila kita klik link2 yang diberi.. sebenarnya ia bukan ke web yang sebenar.. ia telah melencongkan ke web klon yang dicipta....
saya harap tiada rakan2 yang akan terkena dengan tektik licik penyamun cyber ini... jika ada sesiapa yang myuskil.. sila berjumpa dengan saya..

yang benar

panut @ panuci



PENGUMUMAN!!
SAYA ADALAH WAKIL SAH MENJUAL
UNTUK PRODUKT

TM ( STREAMYX),
HUBUNGI SAYA 013-7532517
(PANUT)