untuk paparan menarik sila set resolution display komputer anda ke 1024x768 pixel

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN,KEMERDEKAAN KE 54 DAN AIDILFITRI, KEPADA YANG INGIN MENDAPATKAN ANTIVIRUS KASPERSKY 2012, SILA BERHUBUNG DENGAN SAYA

JAWATAN KOSONG: Pekerja Dirumah Diperlukan

Apa itu 13 Mei??

13 Mei telah menjadi titik hitam dalam sejarah negara. Tahukah kita apa yang berlaku pada masa itu?.. saya lahir pada 1975 sudah tentunya tidak melalui zaman genting itu.. marilah sama-sama kita menyingkap kembali detik hitam itu.. setelah saya search digoogle.. akhirnya saya terjumpa satu tulisan diblog seorang bekas Mejar...
ingin ketahui lebih lanjut klik disini

jadikan peristiwa ini sebagai satu pengajaran kepada semua kaum, untuk bangsa Melayu sekalian.. jangan pandang remeh peristiwan ini...



PENGUMUMAN!!
SAYA ADALAH WAKIL SAH MENJUAL
UNTUK PRODUKT

TM ( STREAMYX),
HUBUNGI SAYA 013-7532517
(PANUT)