untuk paparan menarik sila set resolution display komputer anda ke 1024x768 pixel

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN,KEMERDEKAAN KE 54 DAN AIDILFITRI, KEPADA YANG INGIN MENDAPATKAN ANTIVIRUS KASPERSKY 2012, SILA BERHUBUNG DENGAN SAYA

JAWATAN KOSONG: Pekerja Dirumah Diperlukan

Suka Membawa Duka./ kecelakaan

Mereka berdua riang ria bekejaran sana sini... menyelinap di pelusuk penjuru tempat. kau lepaskan sisa mu di mana kau suka.. kadang kala aku( manusia ) yang terkena sisamu..perghhhh celaka kau c...k., walaupun kau telah glamour , diangkat oleh Yusry KRU dipawagam namun aku tetap menyumpah2 pada kau...yang kau bukanlah hero sepanjang zaman.. hanya tahu berkata cak..cak..cak.. dan melempias sisamu dimerata tempat.. sungguh keji perbuatanmu ..
Percayalah umat semua yang hidup pasti mati bila tiba ajalnya... tidak kira bagaimana caranya kau mati... yang mati tetap mati....x mungkin akan hidup kembali...kecuali komputer aku.dh mati (no power ) aku huidupkan kembali...
Padan muka kau cicak... semalam kau berak kan aku... hari ini nyawa kau telah melayang dek gara-gara kebodohan kau yang tak tahu apa itu elektrik arus ulag alik ( AC current 230VAC ) kau tak kan mati jika badanmu melekat di Arus terus ( DC current tidak melebihi 100 vDC )
tapi itu ajal namanya... cara matimu sungguh hensem sekali...kau merayap berpimpinan tangan memasuki power supply computerku...
tanpa memikir yang maut sedang menanti mu disitu... terus berpimpinan masuk kedalam ... tiba2 grek! grek! grek!.. alahai susahnya nak tulis bunyi ni... lampu rumahku berkelip2. tak tentu pasal.. kamu berdua sedang bertarung dengan maut... aduh.. sempatkah kamu mengucap dua kalimah syahadah... ...
Inna lillah... mereka berdua telah kembali ker rahmatullah...sedihnya badanmu rentung seperti sudah seminggu mati... itulah bahana renjatan elektrik arus ulang alik...
itulah matinya 2 pasang sejoli cicak... klik la foto tu kalu nak tengok dekat



PENGUMUMAN!!
SAYA ADALAH WAKIL SAH MENJUAL
UNTUK PRODUKT

TM ( STREAMYX),
HUBUNGI SAYA 013-7532517
(PANUT)