untuk paparan menarik sila set resolution display komputer anda ke 1024x768 pixel

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN,KEMERDEKAAN KE 54 DAN AIDILFITRI, KEPADA YANG INGIN MENDAPATKAN ANTIVIRUS KASPERSKY 2012, SILA BERHUBUNG DENGAN SAYA

JAWATAN KOSONG: Pekerja Dirumah Diperlukan

Poco-poco aerobic dance

Salam semua pengunjung blog.. terutama warga kg kudus

Saya dan Rafi Khairan sedang merangka satu program senam robik rentak poco-poco untuk diaktifkan didewan serbaguna kg kita.. kepada sesiapa yang berminat sila sms kepada saya
013 7532517.
waktu dan tarikh belum ditetapkan lagi.. kerana masih menanti peminat2 .

Apalagi semua mari berpoco2 didewan.. utk keenakan/kesihatan body kita



yang ni betul2 poco2 dari inul



PENGUMUMAN!!
SAYA ADALAH WAKIL SAH MENJUAL
UNTUK PRODUKT

TM ( STREAMYX),
HUBUNGI SAYA 013-7532517
(PANUT)